tiistai 15. marraskuuta 2011

What is God trying to prove to me?

En siis usko mihinkään uskontoon, koska miusta ne on kaikki suppeakatseisia, mut en myöskään täysin tyrmää yliluonnollisia tai niinsanottuja uskonnollisia asioita ja siksi nyt kysynkin tuolta taivaan isältä, tai kaiken luojalta tai miksi kukakin haluaa häntä kutsua (olettaen et sellainen on olemassa) että: mitä hittoa???

Vastoinkäymisiä vastoinkäymisten perään.. oon nyt käyny tipahdusvaiheen läpi, noussu sieltä ylös, ukkokin kysyy et onko miussa jokin vikana kun en kiukkua juuri mistään ja oon hyväntuulinen.. niin... ja silti tuo auto menee entistä enemmän rikki vaikka se suurinpiirtein seisoo vaan tuossa pihalla. Koitan saada raha-asioita kuntoon koska työtunnit tippunu roimasti kesästä ja työkkäristä sanottiin että voi olla karenssin vaara??? Täh.. oon töissä, miulla on työsopimus, enkä ole irtisanonu itteeni ja silti saan karenssin?? No joo, se johtuu työsopimuksen laadusta ja tuntien vähyydestä, miun ois pitäny olla työttömänä työnhakijana samalla kun oon ollu tuolla töissä. mistä hitosta tavallinen kansalainen voi tollasenkin tietää?? Kyllä suomen valtio oikeesti kusettaa kansalaisiaan niin vitun kuusnolla ku ollaja voi!! No katotaan nyt ja toivotaan et miulla on ollu tarpeeks tunteja tänä aikana niin ei tule sitä karenssia, muuten olen kyllä kusessa ja pahasti.

Lääkärissä kävin jo aikoja sitten ja siellä annettiin ohjeet tehdä niin ja noin, mut kappas.. nyt ei olekkaan mitään mikä vaikuttais minuu lääkkeellisesti ja vaiva jatkuu silti. Porukat vitsailee että oon saanu jonkun myöhäismurrosiän ja siitä johtuu nää kaikki. Mie oon ihan sitä mieltä että tää on kyllä nyt jotain vakavempaa ja ois ihan kiva jos se selvitettäs pikkuhiljaa aika nopeesti ettei tartteis arpoo ja stressata omaa olotilaansa kokoajan, työ ja raha-asioiden aiheuttaman paineen lisäksi.

Aika loppuu ja pitää lähtee valumaan lääkäriin päin. katotaan mitä siellä lääkärissä selviää ja millanen "rakas päiväkirja" -avautuminen tulee sen jälkeen -.-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti