tiistai 4. lokakuuta 2011

Endless rollercoast

Enpä ole vielä saanu aikaseks muokattua ulkoasua, enpä muutenkaan paljoo mitää, mut sit kuitenkin vaikka ja mitä.. voih kun elämä kerrankin ois rauhallista, tasasta ja aikaansaavaa edes yhden päivän, mutta näin Vaakana voin vaan todeta 28 vuoden jälkeen että tuskin sellaista päivää koskaan tulee olemaan... mutta pysyypähän elämä mielenkiintoisena, jos ei itellä niin ainakin kanssaeläjillä xD

ja teinpä jotain taas nopeine sormineni että kerkesin julkaisemaan edelläkirjoitetun kappaleen, ennekuin on kokonaan valmis xDD olen minä taas taitava, tosin eipä varmaan kukaan kerkiä sitä lukea ennekuin saan tän valmiiks.. mistä minä sen tiiän :D


Aamu alko heräämällä maailman suurimpaan vitutuksen aiheeseen eli JOKU PERKELE JYYSTI JOLLAIN PERKELEEN PORALLA JOSSAIN JA TÄYSIN VÄÄRÄOPPISESTI!! jos se oli tuolla a-rapussa (asumme siis c-rapussa) olevan kosteusvaurion korjauksia niin eipä ole kovin hääppösesti äänieristetty tämä murju.. huoh! Tähän voisinkin linkata miun suosikkisivut, jolle ei voi muuta kun sanoo AAMEN! :D saa kyllä maailman mahtavimmat naurut kun joku raivoo vitutustaan blogiin (voisi siis olla minä xD)

http://vitutusmaximus.blogspot.com/

Jäinpä sit silmäilemään tuota ja aloin käkättää silmät vedestä täyttyen xDD oikeesti.. ei voi ketään vituttaa noin paljoo (okei, myönnän, nii minuukii :D) ja sit ko vielä tuo kirjotustyyli osuu miun nauruhermoon niin täydellisesti xDD

Sen jälkeen sain taas tunnetilan edellisistä 7 vuodestani kun pojan isä tuli käymään kahvilla ja päälle napsahti rooli jota olin, ihan oikeasti OLIN ollut joskus ja sainkin mainintaa tuosta hetkellisestä "muutoksestani" ukkelilta, ja hyvä niin, olin kyllä tehny saman huomion itekkin, mut tunneihminen kun olen niin, hankala niin syvälle juurtuneista asioista on päästä eroon ilman ulkopuolisen "apua"

Sit tuli kylään kaveri joka on vaan loistava, murre on mitä parhautta ja siihen päälle ne jutut :D maailman iloisin ja aurinkoisin JA EHDOTTOMASTI rauhallisin/tasapainoisin (myös henkisellä tasolla) ihminen jonka oon ihan vähään aikaan tavannut :) jotenka olotila muuttui oikeen lepposaksi ja aurinkoiseksi :)

Nyt jo alan itekkin epäilemään miun mielenterveyttä xDD mut joo sellanen mie olen. Otan tunnetiloja kauheen herkästi muilta vastaan ja moni asia vie miut menneisyyden tunnetiloihin huomaamattani vaikka olevinaan olen ne asiat käsitelly.. Olen siis hullu :D onnellinen ainakin tällä hetkellä, sellainen xD

sit tuli tyhjä olo :/ ukko ja kaveri häippäs ja samalla hävis sohva olkkarista :( missä mie nyt dataan ja kerään voimia seuraavaan koitokseen; otanko jonkun neulomuksen jota alan väsäämään vai jatkanko maalaamista? kun kovasti syyttävänä tuijottelee minuu tuossa kuivuneena "jatka minua"! no pimeimpään nurkkaan iskin sit itteni ja linnottauduin sinne dataamaan.. ilmeellä "I will take over the world!"  NOT!!!!



Joo, tänään on erittäin levoton päivä ja kaikki lentelee ja sinkoilee kuin pingispallo seinästä seinään :D mökkihöperyyden oireita kun on jumettanu sairastamassa kotona.. möh.. nauran jo itelleni täällä tippasilmässä kun oon ihan sekopääpäällä tänää :D (onko tuo sana? xD)

kovasti siis ajatuksena olisi ollut kirjottaa tänään horoskoopeista, koska ne on tänää seurannu minuu jokapaikassa.. ja myös rakkaudesta. VOIH! tuo iänikuinen siirappinen aihe, mutta ajattelin lähestyä sitä toiselta näkökantilta mut todennäkösesti miun kannattaa aiheesta tehdä ihan oma kirjoituksensa enkä liittää kumpaakaan aikomaani aihetta toisiinsa, saate tähän kirjoitukseen LOL *reps ja putosin*

Ja  nyt ajattelette että olen täysin seko :D en, en, ja no ehkä ihan vähän xD ainakin tänään :D miulla on hauskaa ja mukavaa ja kiva kerrankin näin, tosin tää alkaa jo vaikuttamaan maaniselta tää miun olotila ja edelleen vahvemmin alan epäillä omaa mielenterveyttäni, mut nou hätä :) oon käyny testeissä ja terve kuin pukki tuli tulokset :D (niissäkin kävin vahingossa kun piti tehdä pikamasennustesti ni sairaanhoitaja tyrkkäs vääriä papereita nenän eteen kunnes löyty oikee ja todettiin että olen selväjärkinen jopa masennuksen suhteen :D )

Hauska puoli tässä blogin kirjottamisessa on huomata miten itte ajattelee.. ainakin mie repeilen täällä ihan totaalisesti omille ajatuksille jotka lentää kuin vapaa taivaan lintu paikasta toiseen ilman aasinsiltoja, ja aasinsilloista puheenollen.. joo en lähe sitä juttua selittämään mutta totean vaan että ihmeelliset ovat ukkelini ja ex-kämppikseni aivoitukset :D

......ja hauska on huomata millaiseks oma kirjoitustyyli muokkaantuu, koska oon ihan kauheen vähän kirjoitellu mihinkään, mitenkään.. joten tosiaan se kommentointi on ihan tervetullutta :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti